Všeobecné obchodné podmienky
1. Všeobecné informácie
Prevádzkovateľ internetového portálu www.vyzivasrozumom.sk spoločnosť Brisbane s.r.o. so sídlom na Ulici Pavla Mudroňa číslo 7559/24, 917 01 Trnava, IČO: 50055801, DIČ: 2120162220, zapísaná na Okresnom súde v Trnave, odd. Sro, vl.č. 36663/T, bankové spojenie IBAN: SK71 7500 0000 0040 2253 1441 BIC: CEKOSKBX (ďalej len „Poskytovateľ“) je poskytovateľom služieb v oblasti analýzy stravovacích návykov a tvorby individuálnych stravovacích plánov (ďalej len „Služba“).
2. Kontaktné údaje Poskytovateľa
Webové sídlo spoločnosti: www.vyzivasrozumom.sk
Email: info@vyzivasrozumom.sk
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) predstavujú zmluvu uzatvorenú medzi Poskytovateľom a Klientom na diaľku akceptáciou týchto VOP Klientom na webovej stránke www.vyzivasrozumom.sk (ďalej len „Webová stránka“). Klientom sa v zmysle týchto VOP rozumie osoba, ktorá akceptuje tieto VOP zaškrtnutím políčka „Odoslaním objednávky prehlasujem, že som sa oboznámil/-a so všeobecnými obchodnými podmienkami a súhlasím s nimi“ v objednávkovom formulári na Webovej stránke (ďalej len „Klient“). Tieto VOP sa nevzťahujú na používanie Webovej stránky vo všeobecnosti, ale len k zmluvnému vzťahu výslovne upravenému v týchto VOP.
3. Hlavné vlastnosti a charakter služieb
Služby sú poskytované Klientovi podľa jeho výberu na Webovej stránke prostredníctvom typu starostlivosti, resp. výberom doplnkových služieb podľa cenníka.
Zoznam služieb:
Základná starostlivosť v rozsahu:
1x vstupná konzultácia telefonická, online alebo po dohode osobne/*
1 x vypracovanie analýzy stravovacích návykov, identifikácia dietetických chýb
1 x zostavenie výživových odporúčaní vrátane odporúčaní k pitnému a pohybovému režimu, podľa potreby suplementačný plán – vo formáte PDF odoslanie na e-mail Klienta
1 x výstupná konzultácia telefonická/online
Cena: 69, – €
Rozšírená starostlivosť v rozsahu:
1 x vstupná konzultácia telefonická, online alebo po dohode osobne/*
1 x vypracovanie analýzy stravovacích návykov, identifikácia dietetických chýb
1 x zostavenie výživových odporúčaní vrátane odporúčaní k pitnému a pohybovému režimu, podľa potreby suplementačný plán – vo formáte PDF odoslanie na e-mail Klienta
1 x vypracovanie individuálneho stravovacieho plánu (s ohľadom na cieľ, chuťové preferencie, intolerancie, alergény) vo formáte PDF a jeho o odoslanie na e-mail Klienta
1 x výstupná konzultácia telefonická/online
Cena: 129, – €
Komplexná starostlivosť v rozsahu:
1 x vstupná konzultácia telefonická, online alebo po dohode osobne/*
1 x vypracovanie analýzy stravovacích návykov, identifikácia dietetických chýb
1 x zostavenie výživových odporúčaní vrátane odporúčaní k pitnému a pohybovému režimu, podľa potreby suplementačný plán – vo formáte PDF odoslanie na e-mail Klienta
1 x vypracovanie individuálneho stravovacieho plánu (s ohľadom na cieľ, chuťové preferencie, intolerancie, alergény) vo formáte PDF a jeho o odoslanie na e-mail Klienta
1 x výstupná konzultácia telefonická/online
+ telefonické alebo online 30 minútové konzultácie počas 21 dní podľa potreby Klienta
Cena: 189, – €
*osobnú konzultáciu plne nahrádza videohovor
Doplnkové služby:
Tieto služby je možné si objednať po vzájomnej dohode a to telefonicky, mailom alebo osobne.
Tlač analýzy stravovania alebo individuálneho stravovacieho plánu
Cena: 10, – €
Zmena nastavenia energetického príjmu v individuálnom stravovacom pláne
Cena: 50, – €
Zmena receptov v individuálnom stravovacom pláne
Cena: 20, – €
Konzultácia mimo vyššie uvedených balíkov starostlivosti
Trvanie cca 60 minút
Cena: 25, – €
4. Dodacie podmienky
Služba bude Klientovi dodaná až po uhradení ceny za Službu. Dňom úhrady sa rozumie pripísanie ceny za Službu na účet Poskytovateľa, o čom bude Klient bezodkladne informovaný. Poskytovateľ sa zaväzuje dodať Klientovi Službu v nasledovných lehotách:
Základná starostlivosť a Rozšírená starostlivosť – individuálny stravovací plán vo formáte PDF bude dodaný na email Klienta do 10 pracovných dní od potvrdenia prijatia úhrady na účet Poskytovateľa za predpokladu, že bola naplnená súčinnosť zo strany Klienta podľa bodu 5/e týchto VOP nižšie.
Komplexná starostlivosť – individuálny stravovací plán vo formáte PDF bude dodaný na email Klienta do 10 pracovných dní od potvrdenia prijatia úhrady na účet Poskytovateľa za predpokladu, že bola naplnená súčinnosť zo strany Klienta podľa bodu 5/e týchto VOP nižšie. Klient má možnosť emailovej alebo telefonickej komunikácie na dennej báze počas 21 dní odo dňa dodania individuálneho stravovacieho plánu.
Doplnkové služby – služby po dohode budú poskytnuté najneskôr do 10 pracovných dní od ich objednania alebo v dohodnutom termíne.
5. Povinnosti/súčinnosť Klienta nutná pre poskytnutie Služby
Vytvorenie individuálneho stravovacieho plánu je podmienené súčinnosťou Klienta v nasledujúcom rozsahu:
- uvedenie pravdivých a úplných údajov v objednávke Služby a v nutričných formulároch;
- zaplatenie ceny za objednanú Službu podľa bodu 7;
- účasť na vstupnej konzultácii telefonicky, online alebo osobne. Služba sa považuje za dodanú v prípade, že k vstupnej konzultácii nedôjde zo strany Klienta aj napriek 2 náhradným termínom vstupnej konzultácie zo strany Poskytovateľa;
- účasť na výstupnej konzultácii telefonicky, online alebo osobne. Klient stráca nárok na výstupnú konzultáciu bez nároku na zľavu zo Služby, ak k výstupnej konzultácii nedôjde zo strany Klienta aj napriek minimálne 2 náhradným termínom výstupnej konzultácie zo strany Poskytovateľa;
- vyplnenie online formulára záznamov stravovania 5 po sebe nasledujúcich dní pre účely analýzy stravovania a to najneskôr do 10 dní od výzvy Poskytovateľa. V prípade nesplnenia tejto súčinnosti zo strany Klienta stráca Klient nárok na analýzu stravovacích návykov bez nároku na zľavu zo Služby;
6. Zmluvný vzťah medzi Klientom a Poskytovateľom
Momentom akceptácie týchto VOP Klientom na Webovej stránke alebo osobne ich podpisom medzi Poskytovateľom a Klientom je uzatvorená zmluva v rozsahu, aký je uvedený v týchto VOP (ďalej len „Zmluva“), ak tieto VOP neupravujú inak. Predmetom Zmluvy je záväzok Poskytovateľa dodať Klientovi Službu a ako protiplnenie záväzok Klienta zaplatiť cenu za Službu, a to všetko za podmienok, ktoré bližšie upravujú tieto VOP. Účelom Zmluvy je analyzovanie stravovacích návykov a vytvorenie individuálneho stravovacieho plánu pre Klienta na mieru s prihliadnutím na osobitné požiadavky a okolnosti Klienta. Akceptácia týchto VOP je potrebná pre zadanie záväznej objednávky Služby Klientom.
V prípade, že o službu žiada neplnoletý Klient, je Poskytovateľ oprávnený požadovať písomný súhlas zákonného zástupcu Klienta s poskytovaním predmetnej Služby a súhlas s úhradou jej ceny.
Vyššie uvedené služby nie sú zdravotníckymi službami (zdravotnou starostlivosťou) v zmysle zákona č. 576/2004 Z.z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Konzultácia u Poskytovateľa nenahrádzajú návštevu u ošetrujúceho lekára, resp. špecialistu, a nenahrádzajú ani konzultácie s Klientovým ošetrujúcim lekárom, resp. špecialistom. Ak má Klient akýkoľvek zdravotný problém alebo otázky týkajúce sa starostlivosti o jeho zdravie alebo ochorenie, musí sa obrátiť na svojho ošetrujúceho lekára.
Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za zdravotný stav Klienta, ani za jeho ochorenie, či už novovzniknuté alebo už existujúce, prípadne za jeho zhoršenie alebo komplikácie s ním súvisiace.
Ak zdravotný stav Klienta vyžaduje osobitný výživový režim, prípadne je Klient obmedzený v užívaní určitého druhu výživy, je povinný sa pred čerpaním Služby poradiť so svojím lekárom a o týchto skutočnostiach informovať Poskytovateľa.
Poskytovateľ nie je povinný prijať objednávku Služby Klienta, ak
- už v minulosti si Klient neplnil svoje povinnosti pri poskytovaní Služby (napr. neuhradil cenu Služby),
- Poskytovateľ má zo správania Klienta pochybnosti, či rozumie, čo je predmetom Služby a za akých podmienok mu má byť Služba poskytovaná,
- Poskytovateľ má pochybnosti, či Klient má vážny záujem o čerpanie Služby k účelu, ku ktorému je určená.
7. Platobné podmienky
Ak si Klient objedná Službu, je povinný uhradiť cenu za Službu v zmysle vyššie uvedeného cenníka. Cena za Službu je konečná (celková) a obsahuje akékoľvek a všetky náklady Poskytovateľa potrebné na dodanie Služby. Cena za Službu je uvedená s DPH a Poskytovateľ je registrovaný platiteľ DPH; IČ DPH: SK 2120162220. Faktúru za Službu zašle Poskytovateľ Klientovi v elektronickej podobe na email Klienta uvedený v objednávke. Dňom úhrady sa rozumie pripísanie finančnej čiastky na účet Poskytovateľa platobnými metódami akceptovanými Poskytovateľom (v hotovosti, prevodom na účet). Splatnosť faktúry za Službu je 7 dní odo dňa doručenia faktúry na email Klienta. V prípade omeškania Klientom so zaplatením faktúry v dohodnutej dobe splatnosti má Poskytovateľ právo požadovať od Klienta zaplatenie úrokov z omeškania vo výške ustanovenej všeobecne záväzným právnym predpisom platným v prvý deň omeškania.
8. Zodpovednosť Poskytovateľa
Nakoľko predmetom Služby nie je dodanie tovaru, ustanovenia § 622 – 623 Občianskeho zákonníka sa nepoužijú. Poskytovateľ dodáva Klientovi Službu v obvyklej kvalite pre účel dohodnutý zmluvnými stranami Zmluvou, t. j. analyzovanie stravovacích návykov Klienta a zostavenie výživových odporúčaní a vytvorenie individuálneho stravovacieho plánu pre Klienta na mieru, s prihliadnutím na osobitné požiadavky a okolnosti Klienta. Klient súhlasí a berie na vedomie, že Poskytovateľ je oprávnený na splnenie svojho záväzku dodať Službu použiť tretie osoby – odborníkov – podľa vlastného výberu Poskytovateľa. Poskytovateľ (ani odborníci, ktorých použije Poskytovateľ na dodanie Služby) nie je poskytovateľom zdravotnej starostlivosti a v súvislosti so Službou nedáva žiadne garancie zlepšenia zdravotného stavu Klienta. Plnenie tejto Zmluvy nie je poskytovaním zdravotnej starostlivosti. Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu v zmysle zákona č. 294/1999 Z.z., o zodpovednosti za škodu spôsobenú chybným výrobkom, v znení neskorších predpisov, nakoľko Softvér resp. Služba nie je výrobkom v zmysle § 2 daného zákona.
9. Poučenie o práve Klienta (spotrebiteľa) odstúpiť od Zmluvy
Klient, ktorý je spotrebiteľom, má právo do 14 dní odo dňa uzavretia Zmluvy odstúpiť od Zmluvy aj bez uvedenia dôvodu zaslaním oznámenia o odstúpení od Zmluvy na kontaktný email Poskytovateľa alebo poštou na adresu sídla Poskytovateľa.
Odstúpenie od Zmluvy
Klient je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Poskytovateľ neposkytol objednanú Službu v dodacej lehote pre danú Službu aj keď Klient poskytol požadovanú súčinnosť a v lehotách v súlade s VOP.
Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy v prípade ak:
- Klient uvedie medicínsku diagnózu/diagnózy, ktoré podľa Poskytovateľa vyžadujú lekársku starostlivosť;
- personálne, technické alebo organizačné kapacity Poskytovateľa nebudú umožňovať Poskytovateľovi dodať Služby Klientovi v dodacích lehotách podľa týchto VOP;
- v prípade, že Klient neuhradí cenu za Službu v lehote splatnosti;
tak ustanovuje zákon resp. osobitný predpis.
Dôsledky odstúpenia od Zmluvy
Odstúpením od Zmluvy sa Zmluva zrušuje od začiatku a zmluvné strany sú povinné si navzájom vrátiť všetko, čo podľa nej dostali do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Pokiaľ dôjde k odstúpeniu od poskytovania Služby alebo k inému predčasnému ukončeniu poskytovania Služby v súlade so zákonom alebo dohodou zmluvných strán po prevzatí individuálneho stravovacieho plánu, Klient nemá po prevzatí plánu nárok na vrátenie ceny nevyčerpaných Služieb (konzultácií).
10. Ochrana osobných údajov
Klient berie na vedomie, že Poskytovateľ bude spracúvať osobné údaje Klienta v súvislosti s poskytovaním objednanej Služby. Účelom spracúvania osobných údajov je plnenie zmluvných záväzkov Poskytovateľa v súvislosti s objednanou Službou.
Pravidlá spracovania a ochrany osobných údajov Poskytovateľom sú stanovené a zverejnené v pravidlách spracovania a ochrany osobných údajov tu na Webovej stránke Poskytovateľa.
Zásady spracúvania a ochrany osobných údajov Poskytovateľom sa považujú za súčasť týchto VOP.
11. Licenčné podmienky
Klient nesmie bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa stravovací plán alebo akékoľvek iné autorské dielo alebo predmet ochrany duševného vlastníctva dodané v rámci Služby:
- použiť na iné ako osobné (domáce) účely predpokladané Zmluvou, najmä ich nesmie využívať na komerčné účely (t. j. ďalší predaj, prenájom, vypožičanie a pod.);
- zverejniť alebo rozširovať bez ohľadu na spôsob zverejnenia alebo rozširovania;
- poskytnúť tretej osobe, udeliť sublicenciu alebo umožniť ich použitie treťou osobou;
pričom ak Klient poruší povinnosť podľa tohto článku 11 VOP, je Poskytovateľ oprávnený uplatniť voči Klientovi zmluvnú pokutu vo výške 1,500 eur (slovom: tisícpäťsto euro) vystavením a doručením faktúry so splatnosťou 30 dní, čím nie je dotknutý prípadný nárok Poskytovateľa na náhradu spôsobenej škody.
12. Sťažnosti, reklamácie a podnety
Klient je povinný akékoľvek svoje sťažnosti, reklamácie alebo podnety nahlásiť Poskytovateľovi, ak je to možné ihneď, telefonicky alebo e-mailom na kontaktné údaje Poskytovateľa uvedené vyššie. Po prehodnotení sťažnosti, reklamácie alebo podnetu Poskytovateľ oboznámi Klienta s možným riešením problému, resp. s výsledkom prešetrenia. Poskytovateľ je povinný vybaviť reklamáciu Klienta najneskôr do 30 dní odo dňa prijatia reklamácie.
13. Záverečné ustanovenia
Tieto VOP sú platné a účinné od 28. júna 2021. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeny týchto VOP, zverejnením novej verzie VOP na Webovej stránke. Zmena VOP je účinná dňom zverejnenia nových VOP na Webovej stránke. Zmena VOP sa vzťahuje len na Zmluvy uzatvorené po zverejnení novej verzie VOP na Webovej stránke.
Akákoľvek komunikácia Zmluvných strán súvisiaca s týmito VOP bude doručovaná písomne na adresu sídla zmluvnej strany alebo emailom. Zmluvné strany sú povinné bezodkladne oznamovať zmenu poštovej alebo elektronickej adresy na doručovanie písomností.
Ak sa niektoré ustanovenie VOP ukáže byť neplatné alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia VOP zostávajú aj naďalej záväzné s plnou platnosťou a účinnosťou. V prípade takejto nevymáhateľnosti alebo neplatnosti ustanovenia VOP sa zmluvné strany zaväzujú nahradiť dané ustanovenie iným ustanovením, ktoré v najväčšej možnej miere vyjadruje účel týchto VOP.
Tieto VOP sa riadia slovenským právom. Spory medzi zmluvnými stranami vyplývajúce z týchto VOP sú oprávnené rozhodovať slovenské súdy.
Činnosť Poskytovateľa podlieha v zmysle predpisov o ochrane spotrebiteľa dohľadu Slovenskej obchodnej inšpekcie (www.soi.sk):
Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23,
917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č. 033/321 25 27, 033/321 25 21, fax č. 033/321 25 23
UPOZORNENIE:
Informácie na týchto Webových stránkach a ani osobná konzultácia nenahrádza návštevy u lekára alebo konzultácie s lekárom či iným zdravotníckym odborníkom. Ak máte akýkoľvek zdravotný problém alebo otázku týkajúcu sa starostlivosti o zdravie, obráťte sa na svojho lekára alebo iného zdravotníckeho odborníka.
Poskytovateľ nepreberá zodpovednosť za žiadne škody spôsobené Klientovi v dôsledku aplikácie informácií získaných od Poskytovateľa.
Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 01.01.2022.